Torsdag

Nu börjar det dra ihop sig för resa. Passet kom då gudskelov redan i tisdags, så det orosmomentet var tidigt bortblåst. Nu verkar det inte ens vara något askmoln ivägen, får väl se hur det ser ut imorgon. Igår var jag och hälsade på på mitt nya jobb, verkar vara trevligt folk och så, så det blir nog bra. Lite spännande är det allt! Fick med mig lillasyster och vi gjorde en halvdag med shopping. Var ute efter några nya fiskar till dammen, men han på djuraffären tyckte vi var tidigt ute, det var för kallt (?) Då väntar vi väl två veckor till då, vad hen inte visste var att våra andra fiskar övervintrat ute i dammen, och nog var de kvar för det. Däremot var de lite bleka och dåliga simmare, men det är ju en annan historia.

I veckan har jag vart på sågen mest hela tiden, det gäller att passa på och bunkra upp med arbetstid där också, det drar rätt bra. Få se om jag orkar med att jobba där om helgerna i sommar.. Eller åtminstone nån helg. Kanske måste överväga om jag inte ärvt pappas snåltarm lik förbannat.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0