Måndag

Äntligen har värmen kommit! Helwittis se brun jag ha blive idag, eller i alla fall lite åt det kräftröda hållet. Jag och mor var till Schtaan för lite kortbyx och bikini shopping i fredags, så nu är jag beredd för utlandet. Fortfarande bara passet som saknas...

Värmen har även gjort att det tinat utav bara den, och i helgen tinade så äntligen dammen fram. Fiskarna som var i den var lite mer spaka än i höstas när vi sist såg dem. Det blir nog till att byta ut dem mot några nya. =) Idag fick jag också ett vikariat på en bank, visserligen bara i några månader, men det börjar röra sig mer och mer i rätt riktning. Det blev perfekt med en veckas semester för att sen jobba from den 1 juni.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0