Måndag

Jaa, efter en semestervekca känns det som att jag är mer utbränd än vanligt. Det är tufft att vara på semester. Bilder på det kommer senare.

I lördags var det middag i Skellefteå med klassgänget för lite uppdateringar. Vi träffades  på Johanna i Parken för god mat, och massa babbel. Och middagen var edt nog ingen som var besviken över, verkligen supermat! Vi uppdaterade oss med varandra och babblade på om det mesta, kul att ses igen. Känns mystiskt att inte träffa på dem alla dagar i veckan, men någon träff per år borde vi väl kunna klämma in. Kom hem lagomt sent på kvällen och gjorde mig beredd för att jobba dagen efter.

Idag har jag mest ägnat mig åt plantering i trädgården. Gurkorna och tomaterna fick komma sig ut i växthuset och resten av planteringen i pallkragarna blev äntligen av. Nu saknas bara sockerärterna, men jag hoppas att det blir av imorgon. Första dagen på det nya jobbet imorgon också, känns nalta spännande! Får se hur det går..

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0