Torsdag

Började fundera i förra veckan på varför jag är så himla dålig på att fotografera. Jag är den som aldrig har med mig kameran, någonstans. Och när jag väl har med den så är det alltid slut batterier eller så tar den jäveln dåliga kort. Så bristen på fotografering kunde alltså härledas till en sketen kamera som panikköptes inför resa till Kroatien båren 2006. Nu har jag investerat i en bra kamera som förhoppningsvis kommer att leda till att jag blir bättre på att ta med den, och faktiskt fotograferar. Hoppas bara att jag har hittat rätt orsak-verkan samband, annars har jag två kameror som kommer att ligga i en låda och samla damm. Lillasyster och hunden skulle komma hit i eftermiddag, vi ska ut i solen och gå efter skoterspåret, får väl försöka ta med och testa kameran.

Annars ska jag vila upp mig inför helgens jobb. Ska ta en taktikvila nu med två avsnitt av greys innan lillasyster dyker upp.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0