Tisdag

Så var det tisdag återigen. Sen sist har jag mest jobbat som ett tok. avverkade drygt 40 timmar på tre dygn och sen några normala skift. Men idag och imorgon är lediga. Fick en inbjudan om Bio idag, Alice i Underlandet i 3D i Umeå var planen, men lillasyster måsta ha kommit på mig i sista sekunden och gjorde mer av en panikinbjudan. Kul att boka biljett ensam och sitta för sig själv, då fick det vara. Sjukt synd då jag var riktigt sugen på den filmen. Har hört mig för lite men ingen annan av mina vänner verkar speciellt sugna på att se den - anmälan kan göras i kommentarsfältet. Får väl släpa med mig lillasyster, får köra på att ge na lite dåligt samvete för att hon glömde mig...

Det har inte blivit så mycket annat vettigt idag, var ute på en promenad i solen mitt på dan och en i snöovädret på kvällen. Trodde att det skulle bli fläsk och pannkaka i någon snödriva, emn det sket sig. Får se om det blir av imorgon. Hann med att se lite hockey också, värsta spännande det är i streckstriden! Nu är det bara till att hålla tummarna för att Luleå kan hålla ihop det mot Rögle på torsdag.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0