Ledighet

Nu har jag vart ledig i en hel vecka, från i onsdags i förra veckan. Vädret har väl kanske lämnat lite i övrigt att önska, men ute har jag vart ändå. I helgen, den enda lediga helgen i mars, var vi upp till nystugan för lite skoterkörning och camping. Vi dobbe fast i ovanavattne på lördagskvällen, och tillslut blev vi tvugna att lämna skotrarna över natten och låta det frysa på lite granna. Så vi gick hem i ståpan och åt middag istället.


Här ger vi upp för dagen och går hem.

På söndagsmorgonen var det -23 grader och perfekt bärgningsväder. Det gick som smort att få upp skotrarna och sen var det camping för hela slanten resten av dagen, lillasyster och Jonas kom upp och följde med ut för att steka nå fläsk.


Lillasyster som steker slåbbern.

Idag har det också vart fint väder så jag tog en långpromenad efter skoterspåret, härligt värre. Funderar nu på att baka lite, får väl se om orken fortfarande finns efter att jag duschat. Sen blir det jobb resten av veckan, till på söndag.

Dagens fin were.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Lixy

Fina bilder :)

2010-03-31 @ 15:59:36
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0