Torsdag

Så var helgerna över, tusan vad fort det har gått! Tyckte det var nyss det efterlängtade jullovet nalkades och vipa är det slut. Idag har resten av familjen börjat om att jobba, så jag är nalta göralös. Har blivit satt på att plocka bort julen, men det känns som att jag har lite separationsångest. Vill gärna ha jul ett par veckor till. -28 grader är det här så det lär ju kanske inte bli så mycket till utevistelse heller. En stunds promenad ska jag väl klara av, men det blir nog igen längre sväng. Får se vad jag ska göra för att fördriva dagen.

Har lämnat in uppsatsen idag också. Sista och the final version, känns gode skööönt. Nu är det bara att hålla tummarna för att den inte ska bli sågad på seminariet.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0