Torsdag

Var så tvungen att titta in på arbetsförmedlingen idag när de faktiskt till råga på allt hade öppet. Chockerande nog hade de inget vettigt att säga! Någon som är förvånad?

Åkte sen till farmor och fikade. Det kommer att gå illa för mig om det ska hålla i sig, nu får det banne mig vara slutfikat! =) Sen har jag mest ägnat mig åt att städa bort mitt flyttlass, mycket skit som ska rymmas någonstans. Tur att sågen förråd är som ett enda stort svart hål där man rymmer många bohag. Borde väl egentligen ta och gå härifrån och börja med lite mat så de som arbetar i hushållet har maten på bordet när de kommer hem. Som tur var tog pappa med sig spisen på jobbet idag, det är något fel som är trasigt och någon elektrier skulle fixa, så det blir svårt. Ska nog satsa på lite tv istället =)

Till lillasyster som mest diskar vill jag hälsa att jag kommer när du har bakat. Det är inga problem, jag ställer upp. Och till den modiga kusinen som erbjuder lite skoj i Östersund, du får se så du inte ångrar dig. Jag kommer!

/Ha det!

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag gillar att ta risker! =) Ett bra tips är att du väntar tills jag är på bättre humör, av någon anledning har jag lite sviktande humör just nu så att jag inte surar ihop över något precis då du kommer. Men du är så välkommen!!

2010-01-21 @ 22:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0