Tisdag

Igår var den första träningsdagen på skidor, och idag är jag lämmen! För varje meter jag åkte fick jag flashbacks om hur tråkigt jag tycker det är att åka skidor! Det är bakhalt, vingligt och fötterna gör ont! Jag skulle så gärna vilja tycka att det är roligt men det går bara inte. Ska väl försöka ta mig ut ett par gånger till innan jag avfärdar det helt.

Var också och hälsade på Arvid och hans mamma igår kväll, trevligt att få prata av sig lite. Det känns som att jag blir lätt neurotisk av att sitta hemma hela dagarna. Idag har jag mest vart med farmor och fika, det är också grejt. Imorgon har jag klipptid i arvidsjaur, så då ryker äntligen hockeyfrillan! Härligt!

Har också okmmit fram till att jag nog kommer att behöva investera i ett USB-minne. Tre års gymnasium och 4,5 års universitetsstudier har gått galant utan att jag ägt ett minne, men nu börjar jag bli desperat! Jag har ingen internetuppkoppling i min bärbara dator, vilket innebär att jag inte kan ligga i sängen och se på mina serier varje vecka =). Det är stoora problem, men jag kanske måste ge med mig och investera.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Petra

Det är lite roligt hur minner fungerar egentligen! Hur man kan glömma bort så viktig information om vad man tycker om saker exempelvis skidor! Duktig du är som inte ger upp utan sak ge det några försök till!! Hur stort USB-minne behöver du? Jag har massor, utan att ha köpt ett enda.. Hur jag har samlat på mig så många vill jag inte skriva här =P

2010-01-27 @ 12:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0