Onsdag

Igår packade jag så ihop mina grejer i Luleå och flyttade hem. Nu är det äntligen slut, på riktigt. Känns för hilma skönt, bara jobb som saknas egentligen. Skulle vara lite effektiv och vara förbi på arbetsförmedlingen och kröva en praktikplats, men jag kunde väl egentligen inte förvänta mig att de har öppet på en onsdag? Så det blir till att ta nya tag imorgon då de enligt skylten faktiskt skulle ha öppet.

For istället till farmor och hängde, vi var ut och käkade lunch på Dungers och sen hem och åt semla. Det var ruggigt gott. Tittade sen på lite foton från farmors alla resor och fick höra berättelser. Kanhända att farmor blir min bästa kompis nu, när alla andra ska envisas med att jobba om dagarna och jag inte har nåt att göra. =)

Idag har det ringt två stycken som gärna ville flytta in i min lägenhet, och en av dem gjorde också det. Det innebär att jag kommer att få tillbaks den inbetalda hyran för tiden från och med idag, sweet! Det blir väl kanske inte så hilma mycket, emn en tusing kanske i alla fall. Nu ska jag ner till lillasyster som visst hade bakat något idag...

Ha det!

Kommentarer
Postat av: dålig

Den bättre systern hade bakat ;( Den andra, den dåliga sitter hemma själv och väntar på varmvatten så ja kan röja undan diskberget, blir nog lite DH i väntan...

2010-01-20 @ 18:12:06
Postat av: Petra

Vad roligt för dig att det äntligen är över! Vad mycket gott du får stoppa i dig då =P Blir lite avis faktiskt. Jag taktikåt en semla innan dieten så jag skulle få en i år också! Smart va? =) Du få ta och komma och hälsa på mig om du blir alldeles för göralös!

2010-01-21 @ 09:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0