Lördag

Gårdagskvällen var lyckad, god mat och skönt med lite poolliv. Som vanligt var jag halt utbränd efter badet och bastun och det blev godnatt vid tiosnåret igår. Idag har jag och mamma vart på en shoppingresa till Arvidsjaur för att fördriva lite tid. Det blev inte nå mycket shoppat däremot, jag tog tummen ur och köpte mig en Buff - men det var nog allt.

I veckan har vi sett på Halv åtta hos mig och facinerats över de somgjort bearnaise, så idag skulle vi testa. Tyvärr lyckades pappas lagning av spisen lite halvdåligt så vi kör numera på gasolkök här i huset. Det funkar det också och bearnaisen blev sketagod. Smarrigt värre!

Projaktet få ett jobb verkar gå lite halvsegt, så i väntan på det ska jag börja på projekt lära mig skejta. Frågan är dock om det överhuvudtaget går att lära sig med ett par vallningsfria fiskfjällsskidor inköpta någon gång i sexan eller sjuan? Men det blir jag väl i och för sig varse. Lämmen lär jag dock bli, det kanske tillochmed bara blir ett försök. Får tänka ut nå fler projekt som jag kan ta mig an...

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0