Fredag

Nu börjar det närma sig slutet på riktigt. Kommer att kännas konstigt att inte plugga längre. Jag kommer i och för sig inte att sakna plugget ett enda dugg, tar gärna tillbaks makten över mina kvällar och helger, men det kommer att kännas konstigt utan skellefteågänget. Vi lyckas alltid ha så hilma roigt =). Igår hade jag lite tårtkalas för att fira och det spårade ur storartat innan vi gick hem för att vila upp inför den stora dagen.

Så efter en dag full med sggressioner på vår lärare som agerade allmänt konstigt hela tiden var det dags för vår uppsats. Jag tycker ändå att vi klarade oss undan rätt bra, bara en kommentar som kommer att behöva engagera oss vid ändring. Men det ska nog gå vägen. För att fira hade vi och våra nyfunna luleåvänner bokat bord på after-work på www.olivers.mu (ja det ska vara .mu). Det var riktigt bra buffé med gooood mat. Det var skoj att få ett riktigt avslut på denna termin också. Det måste vi göra om.

Lillasyster hittade också en mystisk varelse i skogn idag, något som hon utnyttjade till fullo.
http://norran.se/nyheter/vasterbotten/article384832.ece
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1846604/men-titta-en-lama

Bara hon som skulle ha orkat. Och som en hälsning skulle jag vilja skicka detta meddelande till henne, angående tidigare diskussioner.



Nu blir det nog till att kojsa. Imorgon ska jag ut på jelt efter ett par nya skoterbrallor på rea. Förhoppningsvis..

Ha det!

Kommentarer
Postat av: mum

Välkommen hem ! Men jag hoppas att det blir tillfälligt.:)

2010-01-16 @ 19:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0