Fredag

Idag har det inte hänt så mycket. Sökte jobb hela förmiddagen och registrerade mig på olika sajter, inte så hilma skoj. Sedan ägnade jag en stund till att ränka ut min genomsnittliga "inkomst" under min studietid. Lån, bidrag och lön från diverse arbeten räknades ihop och slogs ut på de 54 månader som jag pluggat, jag måste säga att jag haft mer än jag trott. Men sen om jag drar bort hyran och matkostnader så blir det inte så mycket kvar, och det ska jag väl ändå kunna skrapa ihop varje månad nu ett tag. Hyra och mat kommer jag nog att slippa undan här hemma, om det inte visar sig att jag blir alltför långvarig =).

Se där vad man kan fördriva en hel dag med. Nu ska jag iväg på fredagsmys på Källan hotell och spa med lillasystrarna. Bastu, jacuzzi och medelhavsbuffé står på menyn, det blir nog grejt.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0