Torsdag

Gårdagen spenderades mer eller mindre i ett enda stort paltkoma. Det var ruggigt gott på hotellet och praktiskt taget hela malå var där. På kvällen hade vi filmkväll, den hemvändande grannen bjöd på go fika och jag, arvids mamma och E var dit och fikade och såg film. Filmen (sherlock holmes) var väl kanske ingen höjdare, men vi babblade på till miss i nassen och det är ju alltid trevligt. Nu måste vi hålla igång och försöka styra upp något mer någon fler gång.

Idag har jag mest vart sjuk hela dagen, har sett på tv och spelat wii. Inte så skoj, men det får väl duga. Ett riktigt busväder ute så det känns inte som att jag missar något ändå. Ikväll är det sexpoängsmatch mot MoDo, och jag funderar på att krya till lite och kanske släpa mig iväg till byalokalen och titta på matchen. Eller så får jag skita i det och lyssna på radio istället... Viktigt i alla fall!

Kusin verkar också vara på hemgående och det vore riktigt skoj att träffas och dra ett litet party... Får se om det blir av, annars får det bero till VM.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0