Torsdag

Och en dag kvar på jobbet. I alla fall vad jag vet om just idag, det brukar ha en tendens att ändras fort så jag hoppas på det. Nog för att det skulle vara skönt att vara hemma lite också och sola och söka jobb.. Var om på kalas hemma hos Arvids mamma som fyllde år idag, mycket sånt nu, igår fyllde nämligen Jonas också år och det trycktes tårta för fullt. Tur att det dröjer ett par veckor nu till nästa gång.

Annars blir det mest OS på kvällarna, ska bli skönt när det tar slut så jag får vila upp mig på riktigt. Ämnet tre kronor låter jag bli att beröra, räcker med att säga Sverige-Tyskland 2-0. Det betyder att de spelar dåligt! Tur dock att jag slipper sitta upp natten mot fredag och se på när de åker ut i semin, lika bra att det redan är bortgjort. =)

Idag började också bokrean, och jag tror att det är första gången på bra många år som jag inte har vart där på premiärdagen. Har spanat runt lite på internet men inte hittat några böcker som tilltalar mig, brukar bli en massa om man får gå runt och strosa däremot.

Nu mera os!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0