Tisdag

Det blir inte så mycket gjort i veckan känner jag. Sova till 15 snåret och sen dega framför tvn tills jobbet drar igång, men det fungerar det med. Det går inte riktigt i full fart heller på jobbet, så om jag har tur kanske det blir jobb något skift i nästa vecka också.. =) Roar mig under nätterna med talböcker. Lyssnade ut Filip och Fredriks Tårtgeneralen i söndags och jag kan inte säga annat än att det är en fantastisk berättelse. Sen kan man ju ifrågasätta sanningshalten genom historien, men man kanske får se det som en renodlad roman. I går fortsatte jag sedan min genomhörning av Michael Connellys böcker och började på Räven. Början är då bra så jag hoppas att det fortsätter i samma spår.

Hockeymässigt tror jag att vi har något otalt med hockeyguden. Det går inte alls vägen för luleå, och tappade poäng i slutsekundrarna är inte första gången det händer. Nu ska det bli skönt med lite uppehåll och försöka ladda om för att knpia en slutspelsplats. Lite skönt att man kan fylla sportkvoten med OS istället också.. =)

Jag brukar alltid få en slags bakiskänsla när jag jobbar nattskift, när jag stiger upp där på eftermiddagen. Det tar som ett bra tag innnan kroppen fattar att det är "morgon" och att det är dags att stiga upp. Lite ofokuserad och så, men det brukar som tur var gå över när jag kommer på jobbet.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0