Söndag

Solig och fin helg har det vart, igår var vi uppe i Ljungby och fixade i köket lite. Köksbänkarna och diskbänken skulle sättas tillbaka och vattnett skulle dras. Det tog typ hela dagen. På kvällen var jag ner till M.B i den nya lägenheten, med diskmaskin. Lite babbel och så, fint i lägenheten var det också.

Min förkylning, som jag trodde hade gått över i fredags, verkar ha kommit tillbaka med stormsteg. Skulle kanske inte ha vart ute och skottat tak på sågen i fredags bara för att jag kände mig lite piggare. Det får jag sota för idag då jag trots det fina värdet nog får hålla mig inomhus. =( Kan i och för sig behövas lite uppladdning inför kvällens och hela veckans nattskift. Ikväll gör jag bort det värsta skiftet med 18-06, sen blir det kortskift mellan 00.10-06.00. Det ska väl gå an. Nu ska jag nog ta och glo lite tv, alt spela lite wii...

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0