Torsdag

Känner att det börjar bli långt mellan uppdateringarna. Kan dock bero på att det inte händer så mycket värt. Helgen spenderades i stugan i Racknäs med fiske och sol. Fisket gick väl sådär, några harrar och någon sik blev det allt till middag. Solningen gick däremot bättre, knallsol hela tiden resulterade i raccoon-eyes tack vare solglajjorna. Finns som tur var gott om tid att bättra på brännan. Pappa provbadade mitt på älven en sväng, men det gick då bra, han tog sig upp rätt snabbt. Det går fort att isarna blir dåliga.

I veckan har jag mest inte gjort nåt, umgåtts med lillasystrarna och internetshoppat. Har paket på väg från asos, junkyard och accessoriesonline. Får se vad det blir av det. Jag försöker trösta mig med att jag har ett uppdämmt shoppingbehov som samlats på under de 16,5 åren som jag vart fattig student. Först nu jag tjänar pengar och kan shoppa!

Igår såg jag och lillasyster Lejonkungen för första gången på flera herrans år, och den är fortfarande lika bra! Det är helt sjukt! Nu blir det nog till att lägga upp ett sparkonto märkt disney.

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul med ekonomjobb, grattis! Var?

2010-05-01 @ 22:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0