Onsdag

Och dags för en uppdatering. Jobbade hela förra veckan + helg, så i veckan är det ledigvecka. Härligt värre! På söndagen efter skiftet slog företaget på stort och bjöd på pizza, och sen var det fest på klubben för skiftlaget. Trevligt värre, synd bara att man är rätt mör efter en jobbperiod och långskift så de blev en tidig kväll. Och med tidig menar jag verkligen tidig, jag tror att jag var hemma vid 21.15. =)

I veckan har jag annars mest hunnit med att bränna pengar. Jag insåg att mitt klädkonto stått på 0 sedan innan jul och att det allt var dags för en uppdatering. En jacka blev det allt, och två par skor. Några toppar och ett par shorts, gör också att jag är mer rustad för sommaren.

Imorgon blir det till att åka upp til stugan och ta tillvara på det sista ur våren. Lite skoter och fiske, med eldning och sol sitter som en smäck!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0