Tisdag

Dagen har vart fylld med skola och tråkig artikelläsning. Känns som att det tagit så lång tid att det är onsdag och att jag redan borde vara klar. Men icket! Så det blir repeat på det imorgon. Inte skoj!

Upptäckte nyss att hyresvärden varit här och fixat lite. Har varit hemma sen klockan 17 och strövat omkring i lägenheten, men upptäcker inte att de varit hit med en massa grejer och lagat ett sängben innan jag slår lilltån i det jävla benet så jag nästan ramlar omkull. Hade vart bättre om de skrivit en lapp eller nåt, så hade jag slippt upptäcka det den brutala vägen...

Hunnit med lite Idol också med delar av skellefteåvännerna. GUD-SÅ-PINSAMT! Jag är inte gjord för att titta på folk som tror att de är bra. Kanske måste införskaffa en skämskudde om detta fortsätter =).

 

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0