Tisdag

Har väl inte hänt så mycket sen sist, plugg hit och plugg dit. Men nu är det ju snart helg! Yvonne, du får inte skämta sådär, jag höll på att trilla av stolen av din senaste kommentar ;).

Käkade lunch med en gammal klasskamrat idag, det var skoj att babbla en stund och uppdatera mig lite. Får se om vi lyckas samordna något partaj någongång.

Fick även tag på kortet så jag kan se tv nu. Inte en dag för sent! Trevligt också att kunna se alla kanaler ett tag, Canal+ och Tv1000. Synd bara att det inte går något bra på dem. Ser däremot fram emot att kunna se Skellefteå-Luleå på torsdag kväll. Men då kan man ju ge sig tusan på att de inte sänder den matchen lik förbannat, som vanligt..

Nu ska jag fortsätta med plugget en stund till.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0