Söndag

Blev inget klipp igår, hittade ingen frisör med drop-in, och ingen med lediga tider. Så det får väl bero en stund till. Hittade inte heller den jacka som jag var ute efter att köpa.. Affären hade inte fått in den än, stor skillnad mellan Stockholm och Luleå tydligen. Men jag får väl vänta tills den kommer.

Annars blev det inte så mycket igår, hämtade digitalboxen så nu är det bara till att vänta på att kortet ska komma med posten. Detta innebar att jag inte hade tv8 igår, så det blev ingen fotboll heller. Jag och en korridorkamrat tröstade med att titta på svt24 hela kvällen istället. MEN, typ två minuter efter att matchen tagit sluta ramlade det ut en massa folk ur sina rum i korridoren. Det visade sig att matchen gått se på internet. Pooop!

Det var tydligen superjättespännande, och zlatan hit och zlatan dit... Znark!

Sen blev det lite spontanfest i köket, och vi skulle bege oss på studentpuben. Det var även en kilometer lång kö vid ingången, så jag och de flesta andra vände om och gick hem. Kändes inte värt att börja köa där vid halv ett. Lika bra att gå isäng.

Nu borde jag väl kanske försöka plugga lite.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0