Onsdag

Ytterligare en skoldag avverkad, nu är det nära till helgen. Idag har klassen vart på studiebesök på Norrbottens Kurirer, det var väl rätt spännande att få se hur det fungerar. Vi har också förberett vår redovisning inför imorgon, känns lite som att seriositeten avtar ju längre upp vi kommer i kurser. Nu när vi läser på D nivå så redovisar vi med hjälp av dockteater. Vem hade trott det? Så om det finns någon srbetsgivare som vill få tag på en civilekonom med dockteatererfarenhet så anmäler jag mig gärna.

Annars då? Såg till min stora förtjusning att släppet av Winnerbäcks nya platta tidigareläggs tre dagar och kommer då alltså ut redan på fredag. Han kommer även att vara med i säsongspremiären av Skavlan på fredag. Så då är fredagen räddad i alla fall. Ska bli kul att höra hur det låter, gillar inte at aftonbladet beskriver det som KENT style. Det betyder kräkvarning.

Råkade också ramla över vad jag förmodar är en helt legal sändning av Inter-Barca via holländsk tv ute på thä wörld wajd wäb. Har sett lite till och från, men det är lite svårt att förstå sig på flamländskan. Zlatan har också fått en släng av Beckhams sikte och skjuter upp i himlen. Han får skärpa till sig om det inte ska visa sig att han har bytt ned sig, avseende hans champions league drömmar.

Nu ska jag fika och sen blir det god natt.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0