Morgonstund har guld i mund...?

Började dagen med tidig uppstigning och en morgonpromenad där vid 7.30. Jag och klasskamraterna hade släpat oss upp för en fin skogspromenad innan skolan skulle börja, men det skulle då passa på att regna just då. Kom hem dyblöt och trött vid niosnåret då det blev frulle och varm dusch.

Sen lite tråkskola som jag inte minns ett dyft av. Eftermiddagen borde väl kanske ha spenderats mer med näsan i boken än vad som faktiskt skedde, men jag får väl ta igen det någon annan gång... =)

Ikväll har det vart husesyn i alla lägenheter, trevligt att se hur och vart alla bor. Nu kan man alltså våldgästa. Synd bara att porten är låst i alla hus, måste alltså komma på en bra plan för att ta mig in i huset...

Har även börjat spana efter mer tv-kanaler. Inte så skoj med bara SVT1, SVT2 och TV4 har jag upptäckt efter endast 3 dagar. Blir nog till att köpa comhem abbonnemang, och en sån där dyr jävla box får jag leta på blocket. Då kommer jag kanske undan lite billigare..

Nu blir det väl till att se på lite aktuellt och fika en liten macka innan det är dags att koja.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

vad vuxen du verkar vara, kolla på aktuellt.. Men tur att jag vet vad det beror på..

2009-09-03 @ 10:10:48
URL: http://franlitentillstor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0