Måndag

Idag hade jag äntligen klipptid, så nu sliupper jag tänka på det. Det blev typ koooooooort, vet inte om jag är helt hundra nöjd heller, men nu kan jag ju avvakte en stund innan jag letar klipptider igen.

Lektion idag med skådespelarsnubben, rätt okej faktiskt. Lite improvisationer och så. Men jag fattar nu varför lärarna ville ha med detta moment i kursen, de tyckte att det var skitskoj att leka lite. Fattar dock inte vad vi ska ha dessa kunskaper till vid redovisningstillfället.

Annars inte så mycket. En massa läsning i böcker och i artiklar, känns sååå mycket roligare att fönstershoppa på internet. Fick då iväg en beställning från CDON igår, massa filmer. Det kanske är en effekt av att inte ha någonting värt på tv? I så fall är det bäst att comhem rappar på med kortet så jag inte köper allt som finns på CDONs hemsida.

Nu blir det mer läsning.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0