Lördag

Idag har jag vart nere på stan och shoppat lite. Fick äntligen tag på de byxor som jag väntat på, riktigt fina var dem. Köpte även Winnerbäcks nya, den kändes lite jobbig att lyssna på första gången. Lite så där skränig, kanske det beror på att han bytt ut sin gamla gitarr mot en elgitarr. Krävs nog fler lyssningar innan ett slutgiltigt omdöme kan göras. En sväng upp på storheden där jag shoppade lite mer, och sen hem.

Nu har jag ätit lit middag, och funderar på vad jag ska göra. Blir nog till att gå in i köket och se lite film och dricka lite vin. Det verkar som en lagom kväll.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

dricka vin. Hör och häpna ida, det har vi också gjort ikväll!

2009-09-19 @ 20:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0