ComIgen då!

Fortfarande inget programkort i brevlådan idag. Surnade till rejält och ringde till kundtjänsten, igen. Till skillnad från i tisdags då apan bakom telefonen sa att det "skickades i fredags (11:e)" och att jag skulle avvakta en dag till, så sa dagens apa att "men OJ! Det skickades ju den 4:e." Räkningen däremot skickades den 11:e och anlände i min brevlåda typ i samma sekund.

Bajs!

Tur att jag fick tag i en megabeställning med filmer från CDON i förra veckan, så nu har jag väl lite av helgen räddad i alla fall. Resten får väl fyllas ut med skitskola.

Så här blir det på fredag eftermiddag efter en vecka i Luleå på universitetet, då kommer kiss-och-bajs åldern fram.

Nu ska jag fortsätta sura.

Kommentarer
Postat av: mum

Men oj va du va sur då ! Ta och gör nå mat, för du vet ju att är magen mätt är människan glad.

2009-09-18 @ 19:49:54
Postat av: Yvonne

Men sur-ida, det finns inga motgångar! Nu får du ju en chans att se dina filmer! =) Men om det var skickat den 4:e så borde det väl verkligen ha kommit fram...?

2009-09-18 @ 19:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0