Världens längsta dag

Det ska väl egentligen vara långfredagen, då vi allihopa ska ha Jesu lidande i åtanke men faktum är att denna dag alltid är årets jävla längsta dag. Att det alltid är dåligt väder gör inte saken bättre. Att en extra timma kunde göra så mycket är i sig helt fantastiskt, ibland kan ju en timma bara flyga förbi. Har försökt underhålla mig med att läsa lite bok, se lite tv, surfa lite internet och lissna lite på DigiListan. Blev fantastiskt glad när Kent blev nedpetade från förstaplatsen, men när jag insåg att det var Darin som övertagit den önskade jag att jag aldrig hade stigit upp idag.

Annars då? Jag borde ta tag i den enskilda hemtentan i kursen Strategisk Ekonomistyrning, där vi ska skriva två sidor om vad vi lärt oss under kursens gång. Lär bli så att jag tar fram kunrsboken och sedan ljuger ihop något om att jag lärt mig sååå himla mycket. Om jag orkar börja idag vill säga...

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0