Onsdag

Och då var det snart helg! Tusan vad denna vecka har gått med racerfart, känns riktigt skönt! Gårdagen spanderades shoppandes med kusin. Tog äntligen tummen ur och köpte den klocka som jag suktat efter ett tag, och det vart nog bra ändå. Det var väldligt ångestframkallande och svårt att välja färg..  Stooora problem här i livet =)

Idag har dagen mest bestått av skola, men imorgon är vi lediga. Börjar att lätta kraftigt nu, men då har vi ju snart ockskå tenta. Inte pepp på det. Skulle vilja se det pucko som lagt tentaschemat och lagt vår tenta kl 15-19 nästa fredag. Vem tusan vill sitta på skolan på en fredagkväll? Men jag får trösta mig med att det, förhoppningsvis om jag bara tar mig samman och klarar den, blir den sista tentan. WoooHooo!

Har sett lite fotboll nu ikväll, men då blir man ju verkligen deprimerad. Att Marcus Berg inte fick spela längre i matchen mot Danmark är ju skandal, han är ju miltals bättre än de flesta andra på plan, däriland kaptenen. Inte bra, inte bra... Då gäller det bara att komma på vem tusan man ska heja på där i Sydafrika. Tar emot med danmark just nu, men man måste väl ändå hålla på det nordiska land som tar sig vidare.

Nej, nu blir det till att tokfika lite och sen koja med ett avsnitt av Grey's Anatomy.

Återstår bara att se vem man kan lura hit i helgen....?


Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0