Lördag

Idag har det inte vart någon perfekt dag. Började med att morbror ringde och skulle bjuda på lunch på stan. Trevligt trevligt. När jag så kom ner till bilen hade jag inte mindre än T-R-E parkeringsböter fastklistrade mot framrutan. Så jävla pooopigt! I SKellefteå tjuvparkerade jag i fyra år under tak utan en tillstymmelse till ens en tillsägelse. Inte skoj!

Så sushilunch på stan med morbror och tjej, vi fick senare ekipera morbrorn lite. Det är ju alltid skoj. Sen hem och iväg på hockey där Färjestad skulle få stryk. Men icket. Lite svårt när motståndarna har en man men visselpipa i deras lag.

Nu har jag kommit hem och käkat lite rester, ska nog se lite film ikväll och hoppas att jag glömmer bort denna dag. Imorgon ska jag väl försöka fixa mig en parkeringsplats...

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0