Lördag

Resumé av tentan:
Efter fyra års sökande efter den gyllene gränsen för hur lite man kan plugga och ändå klara tentan så tror jag att jag är jävligt nära. Tippar nästan på att jag trillade över den också. Men men, det är som det är, behövde ju inte så många poäng för att klara av den. Så jag håller tummarna.

Sen så var mor och far och bodde med mig en stund. Det var trevligt minsann, med god mat och idolmys. Idag har vi shoppat lite och nu har de åkt hem igen. Det blev ett par nya skor, och ett par handskar. Hittade fortfarande ingen jacka, börjar fundera på om jag verkligen behöver en eller om det är så att jag inbillar mig.. 
Nu återsår det bara en dag med film och lite att göra i helgen, sen är det grupphemtenta på måndag-tisdag och sen ledighet. =) Trevligt trevligt!

Nu ska jag elda värmeljus och mysa med lite julmust.

Ha det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0