Fredag

Borde väl uppdatera lite, om kompisar ska ringa för att höra vart jag bor på helgerna =). Är kvar i Luleå i helgen, inte det skojigaste kanske - men det får duga. Lite hockey imorgon då färjestad ska få på nöten. Blir roligt, ska försöka passa på att gå på ett par matcher då jag liks bor här numera.

Annars inte så mycket, pratade lite med kusin idag. Ska bli trevligt om vi lyckas boka in en fika den närmsta framtiden. Fick också en uppdatering från Arvids föräldrar. Skoj att höra av omvärlden lite.

Inte nå mycket nöjdare på skolan efter dagens bravader heller, så jag ska låta bli att gå in på det.

Lagade till en pastagratäng med ädelostsås till middag ikväll, det var verkligen smaskens värre!

Nu ska jag återgå till NHL premiären.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0