Fredag

Oj vad de lediga dagarna går fort! Man hinner knappt blinka så är det jävla skola igen..

På onsdagen spenderades lunchen med Arvid och hans mamma på Dungers. Lite skvaller och bus, annars var det väl som lugnt. Passade på att hälsa på systrarna också när jag liks var i Malå. Gårdagen var en enda lång roadtrip som började med att jag satte av mot Arvidsjaur för lite shopping. Det blev inte köpt ett enda skit, men jag gjorde lite ärenden till pappa och passade också på att besikta bilen. Sen satte jag av mot Arjeplog dit jag skulle på anställningsintervju. Det gick nog bra, är så himla svårt att säga.. det bilr till att hålla tummarna.

Nu har jag just satt en surdeg på jäsning, det andra försöket under ledigheten. Det första hamnade oavkortat i soptunnan, hoppas på liiite bättre resultat idag.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0