...

Mycket ska man få höra innan man dör, och vissa saker hade jag hoppats få slippa. Nu har tyvärr mina öron dött av chock, ruttnat och trillat av, så risken att jag får höra något mer är obefintlig. Som tur är! Satt i min stilla ro och pluggade och lyssnade på digilistan när jag får höra en minst sagt anskrämlig version av en låt som jag tycker mig känna igen... Det är Darin (Darin av alla jävla människor...?!) som gjort en cover på Coldplays Viva La Vida. Jag kan inte fatta det?! Tror att det bildades något slags högfrekvent ljud i någon viss frekvens skapat av tandställningen när Darin tog ton så nu är mina öron döda.

Tyvärr, där ser man hur det kan gå en helt vanlig söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0