Söndag

Och vips var det söndag igen, det har visat sig än en gång att jag inte hinner med så mycket som jag tänkt under helgerna. Får nog ta och börja revidera mina planer som jag filar på under veckorna.

Vi har äntligen fått resultat från tentan som vi gjorde den 23 oktober. Bättre sent än aldrig i och för sig, speciellt när det visade sig att jag klarade den! Woohoo! Då var den allra sista tentan avklarad, så nu är det bara uppsatsen kvar. Det visade sig dock att under de 4½ åren som jag pluggat har jag aldrig hittat den gyllene gränsen. Hur lite kan man plugga och ändå klara av kurserna? Jag skulle nog ha kunnat skala av lite mer pluggtid från den senaste tentan. Eftersom att jag hade pluggat vääääldigt lite så är det nog minuter jag pratar om, tar jag bort en timma tror jag banne mig att jag hamnar på minus =). Gode skönt är det hursomhelst!

Härligt också med lite minusgrader, imorse var de -14 och nu tror jag det är vid en -8. Det är så där lagomt, då slipper vi i alla fall regnet. Har tryck en massa lussebullar nu på förmiddagen, får se om jag orkar mig på att koka lite knäck i eftermiddag. Börjar få in lite julsrtämning nu. Känns som att risken finns att jag peakar för tidigt och blir less innan jul. Men vad ska jag göra? Det är ju så himla mysigt!

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Har du gjort slut med oss....? :)

2009-11-29 @ 22:14:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0