Söndag

Och vips var helgen över. Känns inte som att man hinner med så himla mycket under en väldigt långhelg. Konstigt. I fredags blev det mest skola och utomhusvistelse. På kvällen kom lillasystrarna hit och åt middag med oss, trevligt tervligt.

Igår hade jag och mamma friluftsdag på förmiddagen och eftermiddan ägnades till att hälsa på lite folk. Och vips var den dagen slut.. Idag har jag och Arvid med mamma vart på badturné. På Källan har de varm bassäng som då går att bada i, så där spenderade vi nästan hela dagen. Var helt utbränd när jag kom hem och passade på att sova lite.. Känns som att jag kanske kom å va lämmen i simmusklerna imorgon..=) Men skoj var det i alla fall.

Nu ska jag vara lite social, och försöka ladda upp inför en veckas studier.

Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0