Onsdag = helg?

Tog mig så slutligen hem i eftermiddag. Fick lite rapporter om halka, men det var då ingen risk för det idag. Dimman tog hand om hastigheten och den översteg nog aldrig 70. Hade tur som fick mig en bil framför mig från Piteå till Abborrträsk som vägledde mig hemöver, och från Abborr går det ju som på autopilot. Blev också stoppad av Polisen som tydligen hade någon slags razzia mellan Luleå och Piteå, det kryllade av poliser men efter lite blås och däckkontroll var det bara att blåsa vidare. Och tacka gud för att det inte var en hastighetskontroll =).

Imorgon ska jag visst agera bagerska på förmiddagen, och sen blir det skola resten av dagen. Känner att det börjar bli dags att producera lite text, en masse. Det brukar ju inte vara nå större problem, och med lite motivation om att bli klar för att få vara ledig i helgen kan det nog gå vägen. Sen ska jag ner till Arvid och hans mamma och terrorisera dom resten av kvällen. Det var tanken i alla fall, får se om de hinner läsa detta och låsa dörren ;).

Verkar bli Winnerbäck nästa vecka också. Trevligt må jag säga. Lillasyster tog äntligen tummen ur och bestämde sig, så det blir nice med lite sällskap.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0