Onsdag

Dagen har spenderats med en massa skola. Först göra klart problemdiskussionen för inlämning, och sen på eftermiddagen/kvällen läsa igenom alla andras. Känns som att koncentrationsnivån sjönk efter den sjunde... Hann med en lunch på Max på storheden för att fylla på onyttighetsdepån, och det lyckades.

Annars inte så mycket roligt. Slötittar lite på säsong 8 av Scrubs, så jädra bra. Synd bara att det är den sista säsongen. Men det har visat sig att det finns mycket annat på tv som man kan följa, har bara tre serier nu men en fjärde på gång... Vet dock inte om det är rätt tillfälle att börja nu, finns risk för att jag fastnar.

Har också bokat klipp och färgning på fredag, hoppas bara att det blir bättre än sist... Ett försök till blir det men går det år skogen får jag banne mig köra till stan och klippa mig hos Hanna. Känns lite drygt.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0