Fredag

Nu är det fredag och den snabbaste veckan i världshistorien är till ända. Blir kvar i Luleå i hekgen, så jag hoppas att jag hinner med lite uppsats mellan varven.

Idag var jag då äntligen till frisören, och jag tror bestämt att all min framtida klippning kommer att ske i Skellefteå i fortsättningen. Blev väl inte riktigt så pooopigt som förra gången, men helt nöjd det är jag inte.. Hur tusan ska man bära sig åt för att hitta en bra frisör? Men men, nu är det då vinter på riktigt så jag kan ha på mig en mössa utan att verka allt för stupid. Kanske måste slänga mig med hiphop looken också för att kunna ha på den inomhus också.. Nej, nu börjar tankarna bli alltför mörka här!

Har bunkrat upp på en Ica butik med, hör och höpna, manuell charkdisk! Skandal att inte alla butiker slänger sig med en manuell chark! Det är ju sååå himla mysigt! Som sagt, bunkrade upp så jag kommer förmodligen att klara mig ända till jul. Ska nog ta och laga lite mat nu, och sen blir det fredagsmys med typ tre liter fruktsallad och något bra (helst inte Idol) på TV.

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0