Sonntag

Då var det redan söndag. Att en helg kan gå så fort, helt otroligt! På fredagen var det brännbollsmatch, med blandade resultat - ibland träffade jag bollen ibland inte. Helt klart var då att vårt lag förlorade hela tiden, men det har då väl ingen betydelse. Roligt var det.

Sen på lördag var det dags för dop. Efter en mycket kort sejour i kyrkan där det efter viss förvirring blev klart att pojken nog skulle heta Arvid så var det dags för fika och lite babbel. =P Fikat blev mycket fika och babblet urartade i skvaller. Så även om dopet snabbt var över på sisådär 15 minuter, så tog fikat efter en fyra-fem timmar i anspråk. Men det var riktigt nice!

Idag tror jag minsann att det blir dags för utplantering av mina växter till växthuset. Verkar dock ha vart minusgrader inatt, så jag får nog sätta in ett värmeelement också. Tål att tänkas på...

Kommentarer
Postat av: Y

men schysst! =) KLART ATT HAN SKA HETA ARVID!

2009-05-17 @ 11:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0