Snart helg!

Yes! Äntligen är det snart helg. Jag hade som en liten plan att kunna dra en fuling och köra halvdag imorgon, men det sprack med ytterligare inbokade intervjuer, men det är ändå skönt att få göra bort dem. Idag har det inte blivit så mycket, en massa skrivande och en intervju har jag lyckets klämma in.

Ska bli skönt att åka hem över helgen och få sola lite, även om det kommer att krävas lite diciplin och skrivande för inlämning på söndag. Varför alltid inlämning på söndag? Varför inte imorgon? Men men... Lär ju inte överarbeta något ändå, finns liksom ingen risk. Istället ska jag nog ta och prata lite med mina tomater, och kanske omplantera gurkorna och melonen. De växer så det knakar. Sen blir det lite födelsedagsfirande hos farmor, och lite kompis hoppas jag på.

Blir bra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0