Schtaaan igen

Och internet fungerar! Prisa Gud! Man blir lätt handikappad diretk, och om det får fortgå en längre tid så blir man ganska snabbt förståndshandikappad och helt labil.

Men uppdatering. Tokplugg i Luleå i två dagar. Slut på uppdatering.

Annars inte så mycket, var förbi på Blomsterlandet och införskaffade lite skoj till trädgården, blir nog perfekt. Imorgon blir det intervju på morgonkvisten innan vi avrundar för helvila. Känns som att vi kommer att hinna klart ändå. Sen bär det iväg till Arvidsjaur på arbetsintervju, så håll tummarna!

Magnus: Känns som att det behövs ett förtydligande angående Melodifestivalen. Jag vill ju inte på något vis krossa den hårda image som jag byggt upp under en herrans massa år. Jag skyller därmed på;

- tillfällig sinnesförvirring
- SVT1, SVT2 och TV4 att välja på
- att jag är smyg-festival-lover 
- eller att det är kul att häckla de som sjunger.

Take your pick. ;)

Kommentarer
Postat av: magnus

Du är alltid sinnesförvirrad.

Har du inte upptäckt 3an och 5an än? =/

Smygfestival lover - där har vi det..

Kul att häckla de som sjunger, du häckla väl på tillräckligt i vardagen?

2009-05-14 @ 20:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0