Okej

Den väldigt anonyme läsaren (typ den enda): Okej då! ...och detsamma =P

Idag var jag och klasskompisen till Luleå och lämnade in uppsatsen. En riktig seger! Nu är det bara att hoppas på att vi inte blir sågade på slutseminariet och måste göra om den.

För att fira så drog vi på stan och skulle till att shoppa. Det lyckades klasskomisen med bättre än vad jag gjorde, jag köpte bara ett sketet linne. Var ute efter en jacka, men tydligen så tillverkas dessa inte till sommarhalvåret då alla barnarbetare i Kina som syr upp alla plagg inte fattar att det kan vara kallt i Sverige på sommaren också! Hallååå?! Fick de inte lära sig något i skolan eller?!

Som sagt ingen jacka. Är ute efter en i tunnt vanligt tyg, inte prassel-sopsäcksliknande-tvångströjetyg, och det finns icket att få tag på i denna värld. Och den ska ju givetvis vara snygg också. Den enda som nådde mina kriterier var fjällrävens trekking jacka och den ligger lite utanför min budget just nu. Men jag får väl hoppas på en helt vanlig svenk sommar, då behöver jag inte ens fundera på att hänga bort vinterjackan.

Så, ett inlägg som spårade ut och bloggen börjar sakta men säkert likna en rosa-marschmallows-modeblogg. Imorgon kanske jag lägger upp ett foto på mig själv i min "hemma-pluggar-outfit", så akta er för att titta in imorgon om ni inte vill få ögonskador.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: DLK

jag vill få ögonskador!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



missade skriva in namnet i den förra kommenten.

2009-05-26 @ 21:20:56
URL: http://franlitentillstor.blogspot.com
Postat av: Runar

Kommer du och njurstenen överens idag?

2009-05-26 @ 22:19:02
Postat av: Therese

wohooo!! att slutuppgiften är klar alltså, du vet ju att jag sitter grön av avund här nere ;)



jag undrar också över njurstenen? pensiovarning det med eller, hur funkar det egentligen?

2009-05-27 @ 09:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0