Helg!

Idag har jag nog kört livsgnistan ur min käre mors skrivare då jag skrev ut det färdiga arbetet. Hur i hela friden kan de ha kortdag på universitetet och sen låsa alla jävla dörrar vid ettsnåret? Tänker de inte alls på oss stackars studenter som sliter i vårt anletes svett? Menmen, nu ska skiten bara läsas också.

Lyckades också att tämma ut en säck med planteringsjord i bagagen på racer-passaten. inte bra. Måste nog till en ordentlig sanering, eller göra som pappa sa; "plantera blommorna där". Kanske inte blir så bra.

Imorgon hoppas vi på fint väder även om värdenissarna lovat annat. Jag vill ligga ute i en solstol och barar jäsa.

Nu susar vännerna visst förbi, har de månne vart på påhälsningsturné i norrbotten? Skulle nästan tro det. Men ni ska inte tro att ni kan smyga förbi den nyfikna byn =P

Ha det!

Kommentarer
Postat av: DLK

Din nyfikna jävel! Ha du inget annat för dig än att glo baki gardinerna? :P



Jopp vi ha varit på en vända till g

2009-05-20 @ 22:57:26
Postat av: DLK

Grannlänet....

2009-05-20 @ 22:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0