Torsdag

Så där, nu har vi äntligen lämnat in final-final för typ fjärde gången. Nu är skillnaden att det inte finns någon återvändo, något som känns väldigt skönt ;). Nu sitter vi bara här på skolan och väntar på mejlsvar från vår handledare. Vet inte riktigt hur länge vi ska orka sitta här och slösurfa, snart har vi sett hela internet. Men till 14 borde vi väl kunna hålla ut, eller kanske till och med till 14.30 då klasskamraterna slutar för idag.

Sen lär det väl inte bli så mycket. Ska väl hem och försöka städa lite granna, och börja plocka ihop för hemresa. Jippi! Imorgon blir det nog en sväng på stan för lite presentshopping, och hämta ut lite möbler som mamma shoppat. Sen återstår det att se om klasskamraterna har tid med lite avslutningsöl på fredagkvällen, annars bär det nog av hemöver för sommarlov.

Therese:  Jamen jobb är jag alltid på på. Jag hör väl av mig när jag kommer mig hem så får vi styra upp något.                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0