Sommar

Dagen D gick bra för oss, även om man kan ifrågasätta vissa saker som sades på seminariet. Blir till att rätta lite stavfel, och skriva om ett stycke till punktlistor (värt att klaga på?!) sen är vi klara! Då återstår bara den labyrint av blanketter och intyg och koder och fan och hans moster som brhövs för att publicera uppsatsen, få betyg i kursen och att få ut en examen. Att de kan krångla till det så mycket?

Sen har sommarpratarna för år 2009 presenterats idag. Inte en enda av de på min önskelista finns med. Skit också! Den enda som såhär på rak arm verkar intressant är Ingvar Kamprad. Sen var det mest halvdana ena som jag kan tänka mig lyssna på, och nägra riktiga bottennapp. Alex Schulman - hur i helvete kan de släppa lös den idioten på radio? Fattar ingenting. Att de inte låter Blondinbella prata också...

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Therese

Dock måste jag erkänna att jag hellre skrattat åt Blondinbella och alla hennes idiotiska utlåtanden än plåga mig igenom en session med Schulman..

2009-06-03 @ 23:22:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0