Måndag

En måndag fylld med hårt arbete. Eller så inte, har typ suttit på sorteringen och försökt att hålla mig vaken. Bara skit på radio och jag har kommit fram till att det måste finnas ett överskott av homosexuella på sveriges radio. I alla fall på homosexuella programledare som vill prata sex. Det vill i alla fall inte jag lyssna på då jag jobbar! Hade laddat upp med två ljudbokskapitel av Filip och Fredriks bok "Två nötcreme och en moviebox". Bra faktiskt, känns lite konstigt att lyssna bara, det känns som att jag ibland vill gå tillbaka och höra vissa meningar igen, men det är lite knepigt.

Inte hann jag lyssna på Hasse Alfredsson heller, klart att det skulle strula mitt i hans program. Ska se om jag lyckas ladda ner det och alla andra roliga program till på onsdag.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Y

bra. lite onödigt vetande är allt jag vill veta.. =)

Ha en fortsatt trevlig vecka!

2009-06-29 @ 22:33:14
URL: http://franlitentillstor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0