Jobbe och jobbe

Ytterligare en rätt så meningslös dag på arbetet. Lyckades dessutom få några extra timmar imorgon och på torsdag så då jobbar jag 06.00 till 18.00. Det må vara trist men jag jobbar så mycket det bara går. Ikväll har jag också äntligen hittat ett program där man kan spara ner radioprogram som bara streamas från sr.se, så jag kan ha med mig och lyssna på under arbetet. Det ska bli skitskoj. Har laddat upp med Tage Danielssons tre sommarprat från 80-talet. Inte säkert att det är nå bra, men sämre än p3 kan det då inte blii alla fall.

Har haft lite ångest idag över matlagningen till knytkalaset på klassmiddagen (klassfest slutade man väl ha i nian eller? men det kanske ändå är en sån, välj själva)  på fredag. Lyckades dock tillslut bestämma mig.

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Y

viklen klass är det som ska träffas?

2009-06-30 @ 21:07:12
URL: http://franlitentillstor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0