Fredagens bravader

Igår blev det just inte nåt mycket mer än jobb och ännu mera jobb. Känner mig som en krympling efter att ha stått som en krok och målat tak en hel dag. Hann med en ounktering också, tur att kompis är punkaexpert så det löste sig snabbt.

Idag har det varit student i Arvidsjaur, så efter ett antal klädbyten och funderingar på dresscodes och väderlek så tog famlijen sig äntligen iväg, något försenade. Mamma racade däremot, så vi var i tid till kyrkan och sen rullade det på hela dagen. Det var trappa och rosor och kramar och rundkörning på lastbil i vägomläggningen. Tror inte att NCC fick något mycket gjort idag i alla fall, det kan jag säga. Sen så hämtade vi en lagomt dragen student och for på Capsicum för ett depåstopp med matpåfyllning och presentutdelning. Jädrar vad gott det var!

Sen vi kom hem har jag bara hunnit med att tjuvsova en stund, och nu ska vi fira med lite champange och jordgubbar.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Y

champange och jordgubbar... torr som jag är föredrar jag jordgubbarna... :)

2009-06-12 @ 23:04:44
URL: http://franlitentillstor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0