Förkyld..

Yes, så gick det med det. Trots att jag gick ut stenhårt i lördags morse med både fleecejacka och långkalsonger hade jag innan söndag kväll endast shorts och linne på mig. Inte smart! I och för sig var kanske den första munderingen lite overkill, speciellt då jag spenderade hela förmiddagen i växthuset som höll en temp på 34 grader. Men, jag får väl skylla mig själv, och packa ner mig i en säng och mysa lite ikväll med film. Ska ändå bli skönt, det var länge sen jag hade tid med det på veckokvällarna.

Har även spanat lite på flygresor inför semestertrippen i sommar. Börjar ta sig nu. Har också haft tid att spana på vad som finns att göra där nere, och inte tror jag att vi kommer bli speciellt göralösa. Lite trädgård och lite slott, och lite fina stränder och bad, och god mat. Det spelar ingen roll vad jag kikar på, jag verkar av någon mystisk anledning alltid hamna på sådant som faller under kategorin "god mat"...
 
Men det blir nog fint! Nu återstår bara bokningen.

Ha det!

Ps. Y, vette tusan vad det kan vara för fel. verkar inte så säker den här bloggmanicken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0